japan latest research weight loose breathing technique 138

آخر جاپان نے وورزش کے بغیرموٹاپہ کم کرنے کا آسان طریقہ نکال لیا- جانئیے پوری بات

جاپان نے موٹاپہ کم کرنے کا آسان طریقہ نکال ہی لیا-

ایک جاپانی اداکار مکی ریسوکو نے حال ہی میں ایک قدرتی طریقہ تلاش کیا جس نے وزن کم کرنے میں مدد کی.ایک عرطہ تک کمر کی درد کا سامنا کرنے کے بعد، مکی کے ڈاکٹر نے اسے ہدایت کی کہ ہر دن اپنے درد سے بچنے کے لۓ ایک مخصوص مشق کریں. کچھ ہفتوں کے لئے مشق انجام دینے کے بعد، مکی نے کمر سے 28.7 پونڈ اور 4.7 انچ وزن کم کیا- آپ پوزیشن میں کھڑے ہیں، تین سیکنڈ ذائقہ لیں گے، پھر سات سیکنڈ تک سختی سے جھلکیں.

مارسلل اٹھاؤ، ایک او بی / جی یو این این پی نے گہری سانس لینے کے بارے میں اپنے خیال کی وضاحت کی. انہوں نے کہا، “اگرچہ ورزش کا متبادل نہیں، لیکن یہ ایک مشقی منصوبہ شروع ہوسکتا ہےاور یہ کہ کسی بھی قسم کی مشق سے فوائد ہی ہوتا ہے.” گہری سانس لینے کی مشق جسم کو آکسیجن کی بھرپور فراہمی کرتی ہے. آکسیجن غذائی اجزاء جذب کرتی ہے اور جسم کےزہریلا مادوں سے چھٹکارہ میں مدد کرسکتی ہے جو کہ وزن میں کمی کا باعث بن سکتا ہے.”
ہیمپٹن یونیورسٹی میں ریسرچ کیا گیا تھا کہ پتہ چلتا ہے کہ یوگا اور گہرائی سانس لینے کی مشقوں میں کم عمرکے نوجوانوں کے وزن میں کمی ہوئی. ہائی اسکول کے نوجوانوں کو دو گروپ میں تقسیم کیا گیا تھا.
پہلے گروپ نے 40 منٹ کے لئیے یوگا کیا اور ہفتے میں چار ہفتوں کے دوران گہرائی سانس لینے کی مشق کی. دوسرا گروہ ان کی عام معمول کے ساتھ رہا. محققین کو پتہ چلا کہ یوگا اور گہری سانس لینے والے گروہوں نے روزانہ کیلیوری انٹیک پابندیوں کے ساتھ 6 پاؤنڈ کا اوسط جسم کا وزن کم کیا ہے.

ورزش انجام دینے کا طریقہ:

ایک ٹانگ آگے اور دوسری پیچھے کر کے کھڑے ہو جائیں
اپنا سارا وزن اپنے پیچھلے پاؤں کو منتقل کرنے کے دوران اپنے گلیٹ کی پٹھوں کو کھنچیں
آپ سر سے اوپراپنے ہاتھوں کو اٹھا کر 3 سیکنڈ تک آہستہ آہستہ سانس اندر کھنچیں
زور سے 7 سیکنڈ کے لئے احتیاط سے سانس باھر چھوریں

ہر روز 2-10 منٹ کے لئے اس مشق کو انجام دیں. یہ آپ کے جسم کو زیادہ آکسیجن استعمال کرنے میں آپ کی چربی جلانے میں بہترین معاون ہوگی، اور یہ آپ کے عضلات کو مضبوط کرے گا اور آپ کی میٹابولزم میں اضافہ کرے گی

Facebook Comments

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں